God morgon :)

augusti 23, 2008 at 8:31 f m (Okategoriserade)

Så var det lördag igen, vad fort tiden går ibland förstår inte vart den tar vägen?? Känns som att jag inte gjort nåt vettigt alls den här veckan. Har varit barnvakt till Filip två dagar, lämnat Amanda till sin far och städat den gamla lägenheten och är nu hos Fredrik och slappar 🙂 skönt som tusan ibland att bara få vara och inte ha en massa måsten framför sig..det enda måstet jag har idag är att laga mat, fast det tycker jag juh om..men jag har inga ideer alls på vad jag ska laga, nån som har nåt bra förslag??

Ska väl göra i ordning lite frukost strax oxå, så man orkar med dagen. Fint väder ute oxå så man lär väl ta sig ut en sväng, passa på att njuta av den sol vi får. Om man orkar ta sig ut förståss..är fortfarande jätte hostig och förkyld, jobbigt att hosta så fort man börjar skratta men det som inte dödar-härdar

Nu ska jag äta lite och sen får man se vad som händer 

Puss

1 kommentar

  1. Lotta said,

    det är skönt att inte göra något vettigt ju, det behöver man ibland! 🙂

Lämna en kommentar