augusti 21, 2008 at 5:13 e m (Okategoriserade)

Nu var det ett tag sen jag skrev nåt här igen, har inte haft tillgång till internet sen vi flyttade till nya lägenheten. Har haft modem strul få väl se om det funkar när jag kommer hem igen(är hos Fredrik igen) Vad har hänt sen sist då, sommarjobbet har tagit slut men jag har fått jobb där iaf 🙂 börjar den 9:de september, ska bli hur kul som helst Äntligen 🙂 Men fram tills dess så ska jag bara ta det lugnt och slappa. Åka över till Finland en sväng oxå, lillebror ska gifta sig 🙂 Svårt att förstå att lillebror ska gifta sig, men väldigt kul. Han som alltid sagt att giftermål inte är nåt för honom men man ska aldrig säga aldrig Haha

Har gått och blivit förkyld oxå, har fått en mycket jobbig hosta men som tack o lov börjar bli bättre. Svårt att sova på nätterna bara, känns som att man ska kvävas. Hoppas man blir bättre fort så man orkar lite mera..blir jätte anfådd bara jag går utanför dörren 😦 men men Det som inte dödar-härdar 😉

En söt liten bild på min kära dotter Amanda 🙂 hon fyller 3 år imorgon och jag får inte vara där och gratta henne 😦 hon är nämligen hos sin far den här helgen. Men nästa helg blir det kalas 🙂 men ja det känns jätte tråkigt att jag inte kan vara hos henne imorgon. Men jag får trösta mig med Fredrik Hihi

Åt precis middag och inte för att skryta, men det blev ruggigt gott 🙂 En riktigt god köttgryta *mums* Ska göra lite annat nu en stund, spela lite spel och göra andra trevligheter 🙂

Kramen 

1 kommentar

  1. johanna said,

    Vad kul att du fick jobb där, vad söt mandis är som vanligt. kram

Lämna en kommentar