Restaurang och lite bio

augusti 1, 2008 at 11:15 e m (Okategoriserade)

Nu är man hemma igen 🙂 har haf full upp igen. Först på dan så var jag och Amanda nere på stan, jag köpte ett par nya skor åt henne och ett par åt mig( det var dags, för själva tådelen av skon höll på att ramla av Haha Sen åkte vi till Gottsunda och jag lämnade henne hos min morbror över helgen.

Sedan träffade jag Fredrik på stan, vi gick till Santorini och åt mycket god mat..tzatsikin var grymt god, den bästa jag ätit iaf 🙂 Efter att vi ätit så drog vi iväg till Filmstaden och kollade på bio nya Batman filmen. Den var bra, helt klart värd att ses..men den kändes lite lång och ljudet var lite väl högt också…pensionärs varning var det här Hahah

Så nu ligger jag här under täcket och saknar Fredik, synd att jag ska upp så tidigt imorgon bitti..annars hade jag garanterat varit i Björklinge nu 🙂 Nej, nu ska jag ta o lägga mig, så man orkar upp imorgon bitti.

Natti natti

1 kommentar

  1. johanna said,

    det låter som en härlig dag de. vill se den filmen jag med. kram

Lämna en kommentar